'ut is gedaon met de rust' - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Niek Timmermans - WaarBenJij.nu 'ut is gedaon met de rust' - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Niek Timmermans - WaarBenJij.nu

'ut is gedaon met de rust'

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

08 Maart 2014 | Nederland, Roermond

Hoi u allen,

'Ut is gedaon met de rust' !!!!

Gister ochtend heeel vroeg aangekomen op schiphol!! Na 10 weken reizen weer terug in het mooie en vertrouwde Nederland... Een super verrassing: NIki stond me op schiphol op te wachten :) SUPER LEUK!!

Afgelopen 2 weken waren erg relaxt en mooi.. Na Kalaw naar Mandalay geweest wat leuk was voor 2 dagen, maar zoals zovele grote steden is 2 dagen meer dan genoeg. Hierna doorgegaan naar Bagan. Bagan is één van mijn vele hoogtepunten. Een hele mooie plek in Myanmar met honderden tempels verspreid over een prachtig landschap. 4 dagen rondgefietst, tempel in en tempel uit, klimmen en zo proberen het mooiste uitzicht te vinden... echt prachtig!!!!

De laatste week heb ik doorgebracht op Kho Phangan. Een eilandje in Thailand. Hier ben ik anderhalf jaar geleden ook al een keer geweest. Ik ben naar de zelfde plek geweest in het noorden genaamd Haad Khom. Het personeel van het bungalow resort kende me nog, erg gezellig.. En voor 8 euro per nacht had ik mijn eigen bungalow 10 meter lopen van het strand. 6 dagen heb ik hier 'niets' gedaan. Wat deed ik zoal: uitslapen, zwemmen, snorkelen, vissen (op inktvis, niets gevangen), touren op scooter over het eiland, lekker eten en drinken, muziek luisteren en lezen.... Je kunt je wel indenken dat deze manier van leven mij vrij gemakkelijk af ging.

Naar veel gereis, gisteren dus weer aangekomen in Nederland. En herenigd met het mooie Rumunj..

Terugkijkend, een fantastische tijd gehad. Veel gezien, gedaan en geleerd. Een reis om nooit te vergeten en de komende weken/maanden geef ik me zelf de tijd om te wennen aan het leven hier en alles wat ik heb meegemaakt en beleefd te verwerken.

Iedereen bedankt voor het lezen en de leuke reacties op mijn blog. Dit is tevens mijn laatste verslag!

Zin om iedereen weer te zien... Tot snel :)

Grüsen Niek

  • 09 Maart 2014 - 01:13

    Geheime Minnaar:

    Blij dat je weer terug bent. Lekker om je weer te zien. Kusjes

  • 09 Maart 2014 - 20:46

    Ria Hurkxkens:

    Welkom thuis!

  • 06 September 2015 - 00:13

    Sander Vlieland:

    Hallo Niek, zou je eens contact met me willen opnemen aub. Ik zou je wat willen vragen.
    Groeten Sander svlieland@zeelandnet.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niek

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 3172
Totaal aantal bezoekers 13949

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Maart 2014

Op naar Vietnam, Cambodia, Myanmar

Landen bezocht: