donaties gezocht voor pure! dream centre - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Niek Timmermans - WaarBenJij.nu donaties gezocht voor pure! dream centre - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Niek Timmermans - WaarBenJij.nu

donaties gezocht voor pure! dream centre

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

21 Januari 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hoi,

Even een vraag aan iedereen die mijn avonturen volgt!!

Buiten mijn maand vrijwilligerswerk bij pure! Dream centre wil ik graag nog iets extra's voor de kinderen en de organisatie betekenen.. Nu is het zo dat organisaties als pureforkids altijd Heel erg blij zijn met donaties voor aanschaf van bijvoorbeeld materialen!

Ik heb aan Pieter (project coördinator van pure! dream centre) gevraagd welke materialen ik voor hun kan aanschaffen wat goed is voor de ontwikkeling van de kinderen!! Het gaat om het volgende: nieuwe boeken voor in de bibliotheek en gereedschap voor mee in de tuin te werken. Voor deze materialen heb ik CENTJES nodig en nu wil ik vragen of er mensen zijn die mij willen helpen met een donatie.

Elk bedrag is goed en mooi meegenomen voor een betere ontwikkeling van
deze kids!!!!!!! Het gewenste bedrag kan overgemaakt worden naar rek. Nr: 133001253 ovv donatie pure dream centre.

Als je interesse of vragen
hebt kun je ook eerst contact opnemen via de mail: zimmer_16@hotmail.com

Alvast hartelijk dank,

De kinderen van pure zijn jullie eeuwig dankbaar.....

Groetjes Niek

  • 24 Januari 2014 - 17:21

    Ria Hurkxkens:

    Hoi Niek: ik heb gisteren op de Pappelhof de naam van je weblog gekregen van je vader. Nu kan ik je ook volgen.
    Leuk, dat je vrijwilligerswerk gevonden hebt. Heb ik ook ooit gedaan, in Zuid Afrika.
    Ik wens je er heel veel plezier en succes mee. Geniet ervan.
    Groetjes, Ria (vrijwilligster op de Pappelhof)

  • 26 Januari 2014 - 09:48

    Patricia Hendricks:

    Hoi Niek,
    Leuk om je op deze manier af en toe te volgen. Met de nadruk op "af en toe!". Maar wat ik dan lees is erg positief. Geweldig dat je vrijwilligerswerk bent gaan doen, een hele ervaring rijker straks. Kan je alleen maar mooier maken als mens! Goed bezig...
    Ik beloof je dat ik reclame ga maken, op zoek naar een hoofdsponsor ;-). Zelf heb ik helaas geen pot goud in de aanbieding, maar alle kleine beetjes helpen natuurlijk. Ik wens je nog een hele mooie en bijzondere tijd toe.
    Groetjes en tot ziens in Herten, Patricia

  • 27 Januari 2014 - 20:09

    Esther Frinking:

    Ha Niek! Top idee om zo sponsoren te vinden! Tuurlijk geef ik een donatie. Altijd fijn om iets voor een goed doel te doen. Have fun!!
    Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niek

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 942
Totaal aantal bezoekers 13950

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Maart 2014

Op naar Vietnam, Cambodia, Myanmar

Landen bezocht: