éen dag voor vertrek!!!!! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Niek Timmermans - WaarBenJij.nu éen dag voor vertrek!!!!! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Niek Timmermans - WaarBenJij.nu

éen dag voor vertrek!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Niek

27 December 2013 | Nederland, Roermond

Hoi hoi hoi,

Voor velen is het vandaag 3de kerstdag, een heerlijke vakantie dag of een gewone werkvrijdag.. Voor mij is het allemaal iets anders!

Ik ga morgen voor 10 weken op reis :) Is het voor mij een droom die uitkomt: een dikke vette Ja!!!! Ik heb er zin in en ben er (bijna) klaar voor.

Morgen om 12 uur de lucht in en zondag kom ik in Hanoi aan waar ik zeker tot nieuwjaar zal blijven!

Via deze pagina hou ik jullie zo nu en dan op de hoogte en probeer ik jullie te verblijden met mijn avonturen die ik mee maak..

Groetjes Niek



  • 27 December 2013 - 18:08

    Bessie:

    Sjiek Niek!!!
    Heeeeeeel veul plezeer!

  • 27 December 2013 - 18:44

    Jos V. Buggenum:

    Amuzeer je maar goed daar.

  • 27 December 2013 - 19:15

    Melanie:

    Niek,
    Heel vaol plezeer! Geniet van dien reis en de avonture!

  • 27 December 2013 - 20:47

    Antoinette En Hans:

    Hallo Niek

    wij wensen je allemaal veel reisplezier toe met mooie locaties lieve mensen en een schat aan indrukken die je vast op foto vastlegt.

    veel plezier en tot in het voorjaar

    hans en antoinette

  • 27 December 2013 - 21:13

    Mike:

    Gooi reis en eine sjoone vakansie.
    roetjes Mike

  • 28 December 2013 - 12:12

    Marije:

    Geniet ze en kom gezond weer terug!
    Groetjes, Marije, Jac, Femke en Jorrit

  • 28 December 2013 - 12:32

    Louis:

    Hey jong, gooj reis en veul plezeer!!

  • 28 December 2013 - 13:04

    Bart Deckers:

    Heel vul succes doa ! en tot in 't Reutje weer..

  • 28 December 2013 - 22:17

    Roxana:

    Ha Niek,
    Wij wensen jou een geweldige reis!!!
    Cristian, Roxana, Ella & Maartje

  • 31 December 2013 - 12:39

    Liesbeth:

    Geniet van deze geweldige reis en ik ben benieuwd naar je verhalen.

  • 03 Januari 2014 - 17:27

    Petra:

    ha leeve. Ich wunsch dich ein paar super sjoon waeke. Kiek oet en kom alik weer truk. X Petra

  • 15 Januari 2014 - 09:32

    Atelier37:

    Hoi Niek,
    Elly en ik hebben samen naar de foto's gekeken. Kikkers eten griezelig!! kijk uit dat je niet verdwaald in de mist. Verder wensen wij jou nog een fijne vakantie .Tot ziens groetjes Elly en Joop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niek

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 829
Totaal aantal bezoekers 13975

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Maart 2014

Op naar Vietnam, Cambodia, Myanmar

Landen bezocht: