laatste dagen op pure! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Niek Timmermans - WaarBenJij.nu laatste dagen op pure! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Niek Timmermans - WaarBenJij.nu

laatste dagen op pure!

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

06 Februari 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hoihoihoi,

Op het moment dat ik dit aan het schrijven ben zit ik een taxi van poi pet (grens cambodia en thailand) naar Siem Reap met een Braziliaans en Duits meisje waar ik de taxi mee deel (goedkoper en gezelliger).
Ik heb namelijk het verkeerde visum!

Omdat ik vrijwilligerswerk doe heb ik een business visum nodig en ik had een holiday visum!! Oeps foutje!! Hierdoor vanochtend om 8 uur met de bus naar poi pet vertokken (3,5 uur in de bus) cambodia uit, thailand in, thailand uit en weer cambodia in ( ook dit duurde ongeveer 3,5 uur) en nu weer terug naar Siem reap. Dus wel een iets anders dagje dan normaal!!

Vrijdag is alweer mijn laatste dag op PURE! Dream centre en zit 1 maand vrijwilligers werk er alweer op!! En ik had dit voor geen goud willen misen. Ik heb zoveel plezier gehad met de kids, met de leerkrachten en alle vrijwilligers, dit was echt een top maand :) voor a.s. Vrijdag heb ik een workshopdag georganiseerd! Hier heb ik heel veel zin in! De kinderen hebben o.a. Kunnen kiezen uit muziek, dans, koken, scheikunde en creatieve workshops! Hopelijk wordt het een succes!!!!

Verder wil ik iedereen hartelijk danken voor de donaties. Met de centjes die zijn opgehaald kan ik de kids verblijden met: de workshopdag van vrijdag, nieuwe gereedschappen voor in de tuintjes te werken en nieuwe netten voor in de voetbal doelen. Het overige geld komt terecht in het potje van educatieve activiteiten op pure!

Nogmaals iedereen bedankt en als je nog iets wil doneren dit kan en mag altijd :) (rek. Nr. 133001253 ovv pure dream centre).

Na vrijdag blijf ik nog t/m dinsdag in Siem Reap! Dinsdag avond vlieg ik naar Bangkok en blijf daar 1 dagje en hierna vlieg ik door naar Myanmar waar ik nog een week of 3 ga rondreizen :) En daar heb ik veel zin in!!

Lihay vanuit combodja

  • 12 Februari 2014 - 11:40

    Rudie:

    Ha Niek,

    Het zal ook eens helemaal goed gaan daar met jou.
    Maar buiten dat vind ik dat je goed werk levert daar.
    Geniet nog van je rondreis, haal wat gekke fratsen uit.
    Hebben wij ook nog wat te lezen.
    Gr je favoriete vrouwelijke collega.

  • 12 Februari 2014 - 18:07

    Ria Hurkxkens:

    Hoi Niek,
    Inmiddels moet je de workshops gehad hebben: was alles goed gegaan?
    Hoe is het nu in Bangkok?
    Ik wens je nog fijne vakantieweken.
    Groetjes, Ria

  • 14 Februari 2014 - 20:53

    Liesbeth:

    Ja muts, ik ben het helemaal met je favoriete vrouwelijke collega eens, het zal eens helemaal goed gaan met jou. Leuk om weer wat van je te horen! Geniet er nog lekker van.

  • 19 Februari 2014 - 00:02

    Ans Maessen:

    Ha Niek ik hoorde vandaag van je site en heb een paar verhalen gelezen Is een geweldige ervaring denk ik om op die manier te reizen Geniet er maar van groet Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niek

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 13333

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 06 Maart 2014

Op naar Vietnam, Cambodia, Myanmar

Landen bezocht: